Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
Škola smyku Vysoké Mýto v profesionálním areálu, vybudovaném speciálně pro tyto kurzy. Zažijte se svým autem extrémní situace a naučte se je zvládat! Navštivte kurz bezpečné jízdy ve Vysokém Mýtě.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
V březnu jsem tady psal předchozí recenzi, ve které jsem uvedl, že jsem si na polygonu zničil převodovku. Abych byl férový, tak musím dodat, že převodovku se podařilo "rozchodit". Takže není zničená ale, "jen" poškozená a zatím funguje...
- + dozvěděl jsem se spoustu zajímavých informací
- + poznal jsem chování svého auta v krizových situacíh
- - zničil jsem si na autě převodovku!!!
- - fotky, které vidíte zde na internetu, nejsou z Vysokého Mýta!
- - kluzné plochy jsou velmi úzké a když "vyletíte ven", tak se auto v plné rychlosti "zahryzne" do suchého asfaltu
- - polygon není vybaven žádnými "vodotrysky", které tvoří vodní stěnu tak, jak je na fotkách. Na okraji kluzné plochy je položená obyčejná hadice, ze které vytéká voda.
Instruktoři jsou (až na jednu výjimku) sympatičtí chlapíci, kteří řízení aut opravdu rozumí. Teoretická část výuky je zajímavá a doporučuji vzít s sebou tužku a papír. Informací je totiž tolik, že když po výuce vyjedete na trať, tak máte z té hromady informací v hlavě trochu zmatek.
Na polygonu jsou tři místa s kluznými plochami:
1. zatáčka pro zvládnutí smyku,
2. rovná plocha pro vyhýbací manévr,
3. zatáčka směrem z prudkého kopce pro vyhýbací manévr.
Instruktor prohlásil během teoretické výuky něco ve smyslu: 'troufám si říct, že jsme jeden ze tří polygonů v ČR, který dokáže poskytnout kvalitní výuku'. Na to si já osobně troufám říct, že trochu kecal. Největší problém vidím v kluzných plochách,které nejsou po okrajích vybaveny dalšími kluznými plochami, které by měly vyšší koeficient tření než hlavní kluzná plocha, ale nižší než asfalt. Tím by automobil, který "vyletí ven", zbrzdily a ten by se následně "nezahryzl" s takovou razancí do asfaltu. Ve chvíli, kdy auto putuje z kluzné plochy ven, je důležité vyšlápnout spojku, aby se rázy nepřenesly na převodovku a motor. Během celého dne, se ale alespoň jedou dostanete do situace, kdy prostě nestihnete vyšlápnout spojku. Mně se právě toto jednou stalo. Doporučené rychlosti a další instrukce jsem maximálně dodržoval. Pravděpodobně v tu chvíli jsem si však poškodil převodovku!!! Konkrétně jde o to, že nejde zařadit zpátečka, ostatní rychlostní stupně fungují.
Závěrem tedy lze říct, že Škola smyku je přínosná, ale jen do chvíle než si poškodíte auto.